Apc Tengerszem Megközelítése — A Tengerszem Megközelítése Sárospatak Felől Július Első Heteiben – Tájékoztatás | Sarospatak.Hu

Friday, 03-Jun-22 00:26:10 UTC
  1. Figyelem – A Tengerszem megközelítése (2020. augusztusban) - Sárospatak
  2. Apci Tengerszem Megközelítése
  3. Apci tengerszem | Mentett útvonalak,túraútvonalak,turistautak.

Ekkor is a 37-es út on kell haladnunk Sátoraljaújhely irányába, de nem kell letérni a Botkő sétaerdőnél. Károlyfalvába érve Tengerszem tábla mutatja az irányt balra ki a faluból. Itt rövidesen egy halastóhoz érünk, ahonnan gyalog folytathatjuk az utat a hegyen lévő Tengeszemhez. A Megyer-hegyi Tengerszem érdekességei A tengerszem déli oldal án tisztást, tűzrakóhelyet találunk. Bepillanthatunk az egykori bányaőr barlangjába. A sziklába vájt kovácsműhely et és néhány kibányászott malomkő vet is láthatunk. Az északi oldal on a hajdani malomköveket szállító szekerek meredek "kanyot" vágtak ki. Ezen az ösvényen leereszkedhetünk a víz szintjére, s a hasadékon elérhetjük a béka-paradicsom ként szolgáló lefolyástalan tófelszínt. Kocsival, lassú tempóban kb 5-10 perc alatt értünk fel. Szerintem fontos információ, hogy a tó előtt lesz egy elágazás, ahol jobbra kell fordulni, s innen már valóban pár perc csak a parkoló! Innen, az erdei ösvényen lehet bejutni a tóhoz. Megpillantani a csillogó, széltől fodrozódó víztükröt a magas sziklafalak ölelésében, leírhatatlan élmény.

Figyelem – A Tengerszem megközelítése (2020. augusztusban) - Sárospatak

Apci Tengerszem Megközelítése

• Figyelem – A Tengerszem megközelítése (2020. augusztusban) - Sárospatak
  • Apci Tengerszem Megközelítése | Megyer-Hegyi Tengerszem , Sárospatak - Helyszín, Megközelíthetőség
  • Kis Gomboc Kistarcsa — Kistarcsa :: KisgÖMbÖC ÉTterem
  • Előre hosszabbodó bubi frizura 50
  • Zöldbabos csirketokány - VIDEÓVAL! - GastroHobbi
  • A Tengerszem megközelítése Sárospatak felől július első heteiben – tájékoztatás | sarospatak.hu
  • Bayer construct tulajdonosa
  • Dr nagy miklós cegléd w

1 km| 92 perc Tovább egyenesen délkeletre ezen földút 31 Eddig: 6. 2 km| 94 perc Tovább egyenesen délkeletre ezen földút 32 Eddig: 6. 6 km| 99 perc Tovább enyhén jobbra délnyugatra ezen földút 33 Eddig: 6. 6 km| 99 perc Tovább egyenesen délnyugatra ezen földút 34 Eddig: 7. 1 km| 107 perc Tovább egyenesen délnyugatra ezen földút 35 Eddig: 7. 1 km| 107 perc Tovább egyenesen délre ezen földút 36 Eddig: 7. 3 km| 109 perc Tovább egyenesen délkeletre ezen földút 37 Eddig: 7. 3 km| 110 perc Tovább egyenesen keletre ezen földút 38 Eddig: 7. 5 km| 113 perc Tovább egyenesen keletre ezen földút 39 Eddig: 7. 6 km| 114 perc Tovább egyenesen keletre ezen földút 40 Eddig: 7. 8 km| 117 perc Tovább egyenesen északkeletre ezen földút 41 Eddig: 8. 4 km| 125 perc Tovább jobbra délkeletre ezen gyalogút 42 Eddig: 8. 5 km| 128 perc Tovább egyenesen délre ezen földút 43 Eddig: 8. 8 km| 133 perc Tovább egyenesen délre ezen földút 44 7 Eddig: 8. 8 km| 133 perc Tovább egyenesen délre ezen földút 45 Eddig: 8. 9 km| 133 perc Tovább enyhén jobbra nyugatra ezen földút 46 Eddig: 9.

Apci tengerszem | Mentett útvonalak,túraútvonalak,turistautak.